4. Fáza diety | MDieta.sk
Domov | 4. Fáza diety

4. Fáza diety

Výživový poradca

Image CAPTCHA

4. Fáza diety

Zdravé stravovanie ako životný štýl

1. Fáza

hlavná - očistná fáza
naštartujte diétu

2. Fáza

pomalý prechod
k pravým jedlám

3. Fáza

stabilizačná fáza
prechod k zdravým sacharidom

4. Fáza

dlhodobá fáza
zdravý životný štýl

Čo od nej očakávať?

Pod štvrtou fázou sa rozumie trvalý návyk na zdravé stravovanie. Ak si želáte, aby vaša zredukovaná hmotnosť vydržala čo najdlhšie, je potrebné aby ste trvalo dodržiavali zásady zdravého stravovania v kombinácii s pohybovými aktivitami. Počas štvrtej fázy je vhodné nahradiť aspoň jedno jedlo denne instantnými bielkovinami, nachádzajúcimi sa v pokrmoch MDieta. Zvyčajne ide o proteínové raňajky alebo olovrant.

Koľko schudnem?

Cieľom štvrtej fázy je udržať si zredukovanú hmotnosť čo najdlhší čas.

Trvanie fázy:

Štvrtá - pomyselná fáza by mala trvať po celý zvyšok života. Rozumieme pod ňou zdravé stravovacie návyky.

Čomu sa vyhnúť:

  • Jedzte menej, v pravidelných časových intervaloch a doprajte svojmu telu dostatok tekutín.
  • Neprejedajte sa na noc, vyhnite sa príliš sýtym jedlám vo večerných hodinách
  • Venujte sa pohybovým aktivitám, ktoré tiež prispievajú k psychickej vyrovnanosti a pohode
  • Vyhnite sa nevhodnej tepelnej úprave jedál – vyprážanie, grilovanie, pečenie

Ako sa to podarí:

  • Nahliadajte na zdravé stravovanie ako na životný štýl, ktorým sami sebe dlhodobo prospejete. Uvedomte si, koľko úsilia vás stálo, aby ste sa dočkali vytúženej hmotnosti, preto by bola škoda, ak by ste sa vrátili k zlým stravovacím návykom.
  • Pravidelná fyzická aktivita pomôže nielen vašej postave ale aj celkovej psychickej pohode. Zaraďte ju do svojho rozvrhu aspoň 2 – 3 x týždemme a uvidíte, že sa budete cítiť lepšie, zdravšie a plní energie
  • Nezabudnite na pravidelný pitný režim, aj keď nepociťujete smäd. Keď ste naozaj smädní, spravidla je už neskoro a vaše telo trpí nedostatkom tekutín.
  • Aj maškrtenie môže byť zdravé. Keď vás prepadne chuť na sladké, siahnite po tyčinke či sušienke z ponuky MDieta, ktorá je vhodná aj po ukončení vášho diétneho programu.

Natrvalo by ste mali z jedálnička odstrániť sladkosti a dezerty, sladké nápoje - malinovky a krabicové džúsy a biele pečivo. Neodporúčame ani akékoľvek sladené cereálie, ktoré obsahujú vysoké množstvo cukru. Tieto potraviny obsahujú "prázdne" kalórie, ktoré sa premenia na tuk a taktiež nízky podiel vlákniny a živín. Vďaka vysokému podielu glukúzy v krvi sa po ich konzumácii navyše cítite unavení a bez energie.

Snažte sa do svojho jedálnička zdravé sacharidy: celozrnné pečivo, otruby, zelenina (najmä zelená) a čerstvé ovocie. Tieto potraviny majú vysoký podiel vlákniny a živín, nízky glykemický index, prirodzene stimulujú metabolizmus a vďaka nim sa cítite sýti aj keď podiel kalórií je nižší.

Vzorový jedálniček pre 4.fázu vašej diéty

V 4. fáze myslite na zdravé stravovanie a pripravujte si jedlá, bohaté na bielkoviny. Jedno jedlo denne (napr. desiatu alebo olovrant) môžete nahradiť jedlom z ponuky MDieta.
Raňajky
8:00
Celozrnný chlebík s avokádovou nátierkou
Desiata
10:00
Ovocné smoothie
Obed
12:00
Polievka hokkaido
Olovrant
16:00
Čokoládová pena
Večera
19:00
Kurací plátok so zeleninovým šalátom

8 výhod MDiety

Prečo je Mdieta vhodnou voľbou pre redukciu vašej váhy?

Je pre vás MDieta vhodná?

Každý díétny program so sebou nesie určité zdravotné indikácie a kontraindikácie súvisiace s vašim súčasným zdravotným stavom. Prečítajte si, kedy sa bielkovinová diéta MDieta odporúča a kedy by ste ju mali konzultovať s lekárom.
  • nadváha, obezita,
  • vysoký tlak krvi,
  • glukózová intolerancia, hyperinzulínémia,
  • cukrovka II. typu,
  • hyperlipidémia (vyynikajúce výsledky na znižovanie hladiny cholesterolu a triacylglycerolov v krvi),
  • stukovatenie pečene,
  • spánkové apnoe a chronická respiračná insuficiencia,
  • artróza, osteoporóza,
  • hormonálne podmienené zvyšovanie telesnej hmotnosti v období prechodu a menopauzy,
  • celulitída,
  • príprava pred operáciami vyžadujúcimi redukciu telesnej hmotnosti (koronárne bypassy, endoprotézy kĺbov, cholecystektómia, liposukcia).
  • jedinci s normálnou telesnou hmotnosťou, BMI menej ako 25,
  • pacienti s poruchami príjmu potravy (anorexia nervosa, bulimia nervosa, alkoholizmus, toxikománia),
  • porfýria,
  • závažná obličková alebo pečeňová insuficiencia,
  • diabetes mellitus závislý na inzulíne,
  • ochorenia krvi, malígne procesy,
  • všetky závažné, život ohrozujúce ochorenia,
  • závažné poruchy srdcového rytmu, infarkt myokardu nie starší ako 6 mesiacov, nestabilná angína pectoris, cievne mozgové príhody nie staršie ako 6 mesiacov,
  • alergia na niektorú zložku prípravkov pre ketogénnu diétu.

trpíte na niektorú z nasledovných chorôb:

  • Dna (doporučuje sa súbežná preventívna liečba),
  • nefrolithiáza (doporučuje sa zvýšený príjem tekutín),
  • cholelithiáza ( môže byť zdrojom tráviacich ťažkostí v úvode ketogénnej diéty),
  • non inzulin dependetný diabetes liečený perorálnymi antidiabetikami,
  • hypokalémia,
  • liečba diuretikami (riziko hypokalémie a arytmií srdca),
  • ortostatická hypotenzia,
  • alergia na niektorú zložku prípravkov pre ketogénnu diétu.

Najčítanejšie z blogu

Blog
Vianoce sú pre väčšinu z nás časom hojnosti a tak v tomto období jedlom rozhodne nešetríme. Idú  diéty a vianočné sviatky vôbec k sebe? V ...
Blog
Vždy keď sa klientov pýtame, čo je podľa nich najťažšie na diétach, odpovede sú väčšinou podobné. Na diéte človek „hladuje“, má neustálu chuť na sladké či slané snacky alebo diéta...
 

Poštovné zdarma nad 66 €

V prípade objednávky nad 66 € neplatíte žiadne poštovné. Tovar vám doručíme kamkoľvek, v akomkoľvek množstve.

 

Online podpora

Sme tu pre vás aby sme vám poradili, každý pracovný deň od 8:00 do 16:00! Neváhajte nás kontaktovať!

 

Bezpečné platby

Platba prostredníctvom nášho eshopu je zabezpečená a vaše údaje sú chránené.

 

Doručenie najneskôr do 2 dní

Pri objednávke produktov garantujeme doručenie do dvoch pracovných dní od zadania objednávky!